نمیــــ دانم
نمیــــ دانم

نمیــــ دانم

تلگرافِ...هزیون

 امروز گردو خاکی بود . .. .. ..

امروز بعد چند وقت رفتم دانشگاه . ..  

امروزفهمیدم خیلی بی عرضم . .. .. .. ..

امروزآخه چرا هیچکاری نکردم . .. ..  

امروز چرا هیچی نگفتم .  .. .. .... ..  

شایدم بی عرضه موندم .. .. .. ..   

خیلی وقت بود انتظار میکشیدم اون لحظه رو. .. ..   

ولی کاری نکردم .. ..

شب رفتم بیرون ..  .. .. . 

تا نزدیکا صبح بیرون بودیم . .. .. 

دو ماهه هیچکی خونه نیست . .. ..  

فکر غذا باید باشم دوباره یخچال هیچی توش نیس.. ..  

دوماهه رختخوابام سرجاشون پهنن .. ..  

صبح از خواب بلند میشم دوباره شب برمیگردم . .. . 

امروز برقا رفتن ترسیدم چون قبض برقا رو ندادم  .. .. .. 

ولی نه برقا دوباره اومد بازم به سطح درکِ سازمان برق .. .. 

 امروز بازم نونا خشک شد بازم یادم رفت در ظرف نونٌ ببندم . .. 

کتابا برگه هایی که پرینت گرفتم همه جا هستن . .. .. 

غذا درست کردن چه کار مسخره ایه .. .. 

اصلا حوصلشو ندارم .. ..  

چندوقته خودمو گم کردم .. .. .. 

باید تغییر کنم .. .. 

چند وقته اینو میگم .. .. .. 

یکنواخت شدم .. .. 

همه چی داره میگذره .. .. .. 

از گذشتنش قبلا میترسدم  ولی الان حسی ندارم .. .. .. 

به قولی من یه کرگدنم . .. .. 

همین .. .. .. 

پ ن  

اینا واسه دیشب بود 

امشب فقط خوابم میات .. .. ..

نظرات 6 + ارسال نظر
طـ ـودی شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 01:52 http://b-namoneshon.blogsky.com

تغییر کردن دست خودته.آسون نیست اصلا ولی اونجوری هم نیست که اصلا نشه انجامش داد.
فقط همینو همیشه یادت باشه که زندگی الان تو آرزوی خیلی های دیگه اس.پس درستش کن بذار بیشتر حسرتتو بخورن.
سختی درست کردنش بیشتر از اینی که الان میکشی نیست. میارزه.

آره خودمم میدونم .. .
ولی نمیدونم از کجا شروع کنم . .. ..
آخه زندگیم تاره عنکبوتیه یجاش که تغییر کنه همش بهم میریزه . .. ..
مرسی از نظرتون .. ..

طـ ـودی یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 16:04 http://b-namoneshon.blogsky.com

از کجاش زیاد مهم نیس.از همین جایی که الان هستی. این بهم ریخته قسمت های خوبش بیشتر از قسمت های بدش هستن.
اینایی که دارم میگم رو خودم تجربه کردم یه روزایی.حرفای از سر دلخوشی یا دلداری و این چیزا نیس.

مرسی از هم دردیتون

آره واقعا نگاش که میکنم تغییرش زیاد هم کاری نداره ولی خب عادته عادت!!

delaram پنج‌شنبه 31 فروردین 1391 ساعت 19:12 http://delaram-night.blogsky.com

داداش این یعنی هنوز به خودشناسی نرسیدی...!
ایول...پدر زنتون به ما هم سر میزنن

شما رسیدین؟؟؟؟؟
پدر زن ؟؟؟؟؟
این وصله ها به ما نمیچسبه!!!!!!!!!!!!!!!1

delaram جمعه 1 اردیبهشت 1391 ساعت 18:59 http://delaram-night.blogsky.com

من یه همچین ادعایی نکردم
اون نظر پدر زن رو پاک کردی؟!
به چه سرعتی!

من فکر کردم یکی از شما بوده گفتم شاید شوخی میکنید تاییدش کرددم
من پدرزنم کجا بود

each_ramzi پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1391 ساعت 15:43

پشیمانی از انجام کار بهتر از پشیمان شدن از اینه که چرا این کار رو انجام ندادم

همه نظرات به اون ماجرا ربط داره ها

amirhosein جمعه 22 اردیبهشت 1391 ساعت 20:53 http://about-saye.blogsky.com

man age budam mshestam bikhiale hamechi sigarama mkeshidam....

بدبختی سیگاریم نیستم
شوخی کردم بگیر نگیره روزگار چیکارش میشه کرد الان میزونم فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد